HTML

couch potato

Ez meg az jelenleg futó sorozatokról (drama, comedy, reality, dramedy, etc.) leginkább angol nyelvterületről (UK, US, AU, de azért egy kis HU is). Minden, ami jó meg üt!

Friss topikok

2012.10.30. 13:53 zedtheant

The X Factor AU - 4x26

Nah, eljutottunk a felezéshez, már csak hatan vannak versenyben a legjobb jelenleg futó X Factorban. A műsor felemásra sikeredett, három jó, két közepes és egy elég gyenge produkcióval, a zsűri viszont megint csak állati volt, a kémia még mindig hihetetlen jó köztük és kevésbé tűnik megjátszottnak, mint a brit, magyar vagy amerikai verziók. Mel B megint bemutatkozott már az elején azzal, hogy nem tudta annak az ausztrál kajának a nevét, és hát Nat gyorsan meg is szívatta ezzel. Mel B a legjobb judge, ehhez kétség nem fér. Az alpáriságával, szókimondásával és beszólogatásaival simán elviszi a hátán a műsor nem éneklős részét. Bár szeretem Nicole-t, remélem, hogy jövőre Mel B kerül a helyére a brit verzióba, mert az hihetetlen nagy lenne. (Valszeg meg is lépik a készítők, mivel elég gyengén muzsikál a 9. évad és kell valami, amivel fel lehet rázni.) Zsűri teljesítménye: 8/10.

The.X.Factor.AU.S04E26.VeroVenlo[12-33-24].JPG

Múlt héten hihetetlen, hogy mit tett le az asztalra Sammy. Ezen a héten kicsivel gyengébb volt, de még így is a jobbak között van. Nagyon jó előadó és a hangja is üt, úgyhogy mindenképpen van jövője a bizniszben (Ausztráliában biztosan), a gond csak a nemével van, mert amint tudjuk, az ausztrál verzióban nem igazán szavaznak a csajokra (bár máshol sem nagyon). Jó kis produkció volt, simán 7/10.

Shiane-nel ugyanaz a bajom, mint eddig, egyszerűen nem tud előadni. Most ráadásul még a díszlet sem segített neki, mivel kissé gagyinak éreztem a hőlégballont. A hangja nagyon jó, de látszik, hogy zavarban van és ideges a színpadon. Fura viszont, hogy ez a hangján nem igazán hallatszik. Nem volt egy erős produkció: 6/10.

A The Collection régen énekelt ilyen rosszul. Már az elején el lett rontva, a kissrác nagyon gyenge volt és valahogy nem találták a hangjukat a dalban. Semmit nem váltott ki belőlem, inkább kényelmetlen érzés töltött el. Na, majd hátha jövő héten (már ha maradnak). Ez így 3/10.

Nathanielt ajnározták ezerrel, pedig én erőtlennek éreztem az előadásmódját, bár lehet, hogy ez a dal miatt direkt volt ilyen. Mindenesetre engem most nem győzött meg, pedig amúgy bírom és valószínűleg a döntőben is ott lesz. Van min javítani azért és adok rá egy 6/10-et.

Az este legjobbja egyértelműen Bella volt. Nem gondoltam volna, hogy valaha is ezt mondom, mert az elején eléggé utáltam, de ki kell mondani, hogy egyedi és különleges a hangja és bánni is tud ám vele. A színpadkép kicsit furcsa volt a maszkos-öltönyös emberkékkel, de engem ez annyira nem zavart, mint Melt. Most a hang kiemelésére mentek rá, és egy ilyen jó vokalistánál, mint Bella, ez általában jól sül el. Be is rakom róla a videót és adok rá egy 9/10-et!

A showt Jason zárta valami nagy aussie számmal, amit én még életemben nem hallottam. Kicsit lightos volt, de neki nem nagyon van olyan, ami nem állna jól, úgyhogy ezzel is tudott mit kezdeni. Imádom amúgy a srácot, tényleg adorable (by Mel B) és nem lehet nem kedvelni. Azért az kemény volt, hogy a térdével felszántotta a színpadot, de profi módjára egyáltalán nem foglalkozott vele, pedig Guy szerintem kicsit beakarta égetni (FYI you're bleeding - WTF?!). Megérdemel egy 7/10-et.

Bottom two: Ahogy a pontszámokból is kiderül, Shiane és a The Collection.

Haza: Inkább Shiane, mert szerintem túl fiatal még és nem hiszem, hogy bármit tudnának kezdeni az előadásmódjával.

Összességében azért jó volt a műsor, bár három számot tudtam csak igazán élvezni. Végítélet: 6,5/10.

Szólj hozzá!

Címkék: kritika reality The x Factor AU AU Seven Network


A bejegyzés trackback címe:

https://couchpotato.blog.hu/api/trackback/id/tr264879055

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása